Läppar från MAC!!

Nu har jag hittat ett riktigt snyggt läppstift från MAC.
Även fast jag egentligen var ute efter ett lila pastell stift, kom jag inte hem helt besviken.
Sen på hela kalaset köpte jag en läpp penna. Jag är ju sån som måste ha läpp penna till alla stift.
Såå vad tycker ni om färgen? Snyggt till sommar färgerna.
Och här under lämnar jag lite bilder och namn på produkterna.
PÖSS & KRAM!

// Nataly

På läpparna här har jag både läpp penna och läppstiftet.
 

Här ser ni färgen på enbart läpp pennan.

 

Läppstift: lustre budding love (MAC) / Läpp Penna: magneta


Kommentarer
Postat av: dbjbbgk.dl

Ehh Undrar vems feta läppar som har dom!!!

2012-04-18 @ 09:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0