Igår va en bra dag!

Igår va jag uppe ovanligt tidigt. Med tanken på att det var min lediga dag. Jag befann mig på Östermalm, redan kl.09:00! Träffade upp Elina och njöt av en fantastisk frukost. Vi va nämligen och gästade hos Estelle & Thild, utbildning då med andra ord. Väldigt inspirerande. Och jag måste tillägga att jag själv är ett stort fans av deras Ekologiska produkter. Men det som känns bäst måste ju ändå vara att vi växer tillsammans med märket. Det är ganska nytt ute på Kicks, kag menar om man jämför med andra märken, som redan har ca. 50 produkter ute. Men med Estelle & Thild är vi me från början! Riktigt bra.
Och med mig hem fick jag ett serum och en ansiktsolja. Båda är fantastiska. Men serumet äger!!! Ett serum som slår alla andra på hyllan. Massa vitaminer, lyxig doft och den perfekta konsistensen. Ett serum för alla kvinnor.
Men tack för mig, nu måste jag ut o springa.
Kram på er, Nataly!


Kommentarer
Postat av: DIYS - do it yourself sweetie

Vad ska du äta till middag ikväll? =D

åh. vad fin bloggg du har!:D jag älskar ju smink osv :D

2012-09-19 @ 18:08:41
URL: http://diys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0