Den perfekta färgade dagkrämen!!

Neee men asså allvarligt! Den här färgade dagkrämen är det bästa jag någonsin prövat.
Den är helt fantastisk, och perfekt inför vår/sommar vädret.
Det är verkligen en unik kräm med ett nytt avancerat SPF-filter för solskydd och ännu fler antioxidnater, som skyddar och genomfuktar huden. Den innehåller dolda färgpigment som kommer fram när den appliceras, och som ger en lätt glöd.
Denna kräm anpassar sig efter lika hudfärger.

Pris: 555kr på Kicks!

 

1.Så här läskig ser den ut från början.




2. När du börjar massera den försiktigt, skapar du fram färgen. Och en fantastisk lyster!




3. Ju mer du masserar, desto mer färg får du. Så du bestämmer!
Jag rekommenderar den verkligen! Du behöver ev. Ingen kräm under.
Denna funkar som en fuktkräm! Är den inte magisk tjejer!!





//Nataly



Kommentarer
Postat av: HANNA

har du några speciella rädslor? :)

2012-04-04 @ 19:05:51
URL: http://hannalovisasol.se
Postat av: Hanna

Grym blogg! Får man fråga hur du sköter dina fina hud annars? Och ge lite tips om produkter/skötsel om hur man hanterar finnar? :)

2012-04-04 @ 19:35:25
Postat av: Jelisia

Hej :)

Jag älskar typ din blogg och jag undra om vi kan ha länkbyte ?

SNÄLLA <3 :)

Skulle uppskata om du besökte min blogg<3

2012-04-04 @ 20:41:35
URL: http://jelisia.bloggplatsen.se
Postat av: trustmedarling

häftigt- värt att köpa då

2012-04-04 @ 21:07:00
URL: http://trustmedarling.blogg.se/
Postat av: Vanesa

Ååh varför måste du alltid lägga upp massa grymma produkter som ger mig HA-begär !! Haha Den där verkar perfekt för oss mammor som inte hinner med att sminka sig varje dag :D



Nee är det sant ?! Vad tråkigt, men om du säger att den nya är bättre så får jag väl börja spara nuu !! Haha, hmm asså mer än 300 kan jag nog inte lägga och då får jag typ byta lösen på

Mitt internet bank så Charlie inte ser vad jag handlat haha .. Jag har haft lumene och dem har funkat jätte bra, men nu är jag så extrem torr så jag behöver något fetare faktiskt. Jag har annars Lancome rengöring, men saknar också ansiktsvatten, allt slut på en gång såklart. Så om jag köper ansiktskräm så kanske jag tar ansiktsvatten från samma serie :) Förlåt för att alla frågor, men när jag på stan så hinner jag aldrig stå och fråga i butiken för Leopold vaknar jämnt när vagnen är stilla för länge haha .. Oh fuktserum :D vad roligt <3 så snäll du är !!!

2012-04-04 @ 22:09:04
URL: http://makeupbyv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0