Foundation & Pensel i ett, från YSL!

Halloj tjejer, visst vet vi att det är viktigt med en foundation pensel till vår foundation.
Inga konstigheter, alls.
Men nu har jag prövat mig igenom ett par stycken. Och jag har kommit fram till att,
YSL har den absolut ”bäst i test”!
Denna foundation, ger ett halvtäckande resultat. Känslan är av en naturlig och lyxig foundation,
är maximal. Förutom dessa kvalitén, har den en fin doft och lämnar din hud med en otrolig lyster.
Perfect Touch Radiance är en foundation värd att pröva. Jag rekommenderar!
PRIS: ca, 490kr (finns i 8 nyanser)

Användning
Du vrider överdelen på foundationen, den delen där penseln sitter.
Och med hjälp av denna funktion bestämmer du om den ska vara aktiv eller inte.
Vrider du penseln åt höger så är det fritt fram att klämma ut en klick foundation. Och åt vänster är den OFF.

 



Här kan ni se resultatet efter användning. På den vänstra sidan utav ansiktet (där penseln är)
har jag lagt ett tunt lager foundation. Och på andra sidan har jag ingenting. Det blir ju en skillnad.





Kommentarer
Postat av: trust me darling

ser intressant ut.. jag är på jakt efter nytt i sminkväskan. din blogg är ju awesome som tips :D

2012-04-23 @ 21:24:54
URL: http://trustmedarling.blogg.se/
Postat av: lovisa

hej! vilken supersnygg och bra blogg du har! om du vill så kan du gärna kika in på min blogg och kanske slänga in en kommentar? men bara om du vill, kram :)

2012-04-24 @ 20:54:44
URL: http://fotobesatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0