Beauty Nails Från Gina Tricot

Hallå mina kära läsare. Jag känner att jag måste kasta in detta inlägg, innan jag hoppar till sängs. Ni förstår att Gina Tricot har börjat sälja skönhetsprodukter. Och jag har liksom inte vetat om det! Hur roligt som helst. Jag var ju tvungen att testa på något,
och mina ögon fastnade på ett super snyggt nagellack.
Jag tycker att absolut inte att det var något av det bästa jag prövat, men väldigt prisvärt.
Man var ju tvungen att måla på ett par lager för att få detta resultat. Och därmed tog det ganska lång tid för det att torka. Men färgerna är oemotståndliga!
Det är så värt alla lager om man ska vara extra fin en kväll.
Men som baslack skulle jag aldrig orka vänta så länge.
Jag som byter färg på naglarna så ofta, behöver något som torkar snabbt.
Men nagellack är inte det enda dom har börjat med. Även rouge, puder, ögonskuggor och riktigt häftiga färg eyeliner. Så jag tror verkligen att man kan hitta någon favorit.

Sååå daa mina kära vänner, jag är tillbax imorgon och lämnar er med lite bilder.
SOV GOTT <3


// Nataly

Nagellack från Gina Tricot / Färg: 66 viva glam / pris:39kr

 


Kommentarer
Postat av: bella

snyggt lack :)

2012-04-17 @ 00:05:34
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0