Färga håret med FeRia, with Hi-Shine Elixir!

Hej på er alla, det vart inget tidigt inlägg idag.
Har haft fullt upp! När man väl är ledig, planerar man in så mycket. Att dagen inte räcker till.
Men Idag ska jag hinna smörja in mig med lite BUS, och plocka brynen.
Jag menar, man måste ju hinna med sig själv också.
Men på detta ska jag färga håret. Och denna gång blir det spännande. J
ag ska pröva en ny färg, från Loreal.
Den ska vara perfekt för oss, som vill eller har röda, orangea/koppar, s
vart/blåsvart och ljus silverblond.
Dessa färger är svåra att få fram, men mest av allt att behålla.
Så nu har Loreal släppt en serie som heter ”Feria”.
Detta är en kraftig colour booster, som ger en riktigt intensiv färg.
Hållbarheten och glansen ska vara som ingen annan! Så Nu gäller det!!
Här under har ni några färg ex!
PRIS: 129kr finns på Kicks!


 




Kommentarer
Postat av: Jennyh

oh :) har du inga bilder på henne här i bloggen?

2012-04-02 @ 19:34:48
URL: http://www.jennyh.se
Postat av: - bbella aka huuynh ::

godmorgon , hoppas du får en fin morgon ! :)

2012-04-03 @ 08:48:33
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/
Postat av: Tilda

Hej ! Jag har ljust brunt hår och hade tänkt att färga det mörkare jag är 12 år och undrar om du som kan detta lite mer tycker att jag är för liten , jag erkäner min mamma tycker det... men vad tycker du ?

MVH tilda

2012-04-17 @ 19:41:37
URL: http://snyggatildis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0