Dagens makeup - Pink N Thing

Hallå folket, nu sitter jag hemma igen och kollar på ytterligare en vampyr serie.
Helt mobbad, jag vet!
Men jag kommer ju hem så sent, när jag stänger. Hinner inte med mycket mer.
Men däremot ska ni veta att jag lyckats få med mig en goodiebag hem. Jaa, det stämmer!
Månadens högsta kvitto hade jag. Och det belönades. Helt underbart..
Men inte för att jag INTE redan har nog med skönhetsprodukter.
Hur som helst, jag tänkte att ni skulle få se dagens sminkning i bild. Inget märkvärdigt,
men ville så gärna visa er den sjukt snygga läpp pennan från Isadora. Hur snygg är inte den liksom!
Jag har bara kladdat på med pennan, och inget annat. Ville ha detta matta, pastelliga effekt.
Och över till mitt nya favorit nagellack. Hur skönt är inte grönt!?!
En riktig klar grön färg, som lyfter en hel LOOK. Typ accessoar.
Vad tycker ni? Jag lovar er att det är värt och kika efter dessa två produkter.

Produkter:
Läpp penna från Isadora, färgen heter "tropical pink nr.35" 
Pris ca. 130kr finns på Kicks!
Nagellack från Kicks make up, färgen heter "gröna lund nr.59" 
Pris: 39kr finns på Kicks!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag följer gärna din blogg på blogkeen om du följer mig =)

2012-09-05 @ 19:52:17
URL: http://www.nattstad.se/ringblomma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0