Dagens makeUp - No Big Deal

Hallå tjejer, dagens makeup vart en snabb grej.
Något som ni lätt kan greja på 15min. Inga konstigheter.

1. Fukta huden ordentligt. Och sedan på din foundation.
2. Applicera en primer på ögonlocken.
3. Jag har valt två skuggor på ögonen. En ljus längre in mot näsan.
Den heter, Goldmine nr.27 från Loreal. Riktigt snygg är den.
Sedan har jag en lagom mörk, på resten av ögonlocket.
Tänk att du målar med två färger som möts i mitten, glöm ej att sota ordentligt!
 Den andra färgen jag har heter, dramatic från make up store.
4. Sedan har jag använt en flytande eyeliner från Lumene.
Och en blå maskara från Isadora som heter, royal blue nr.05.
5. På läpparna har jag en super snygg färg.
Som är en mix av det röda med en rosa ton i. Den heter, 288 från Loreal

Kram Nataly!



Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Kikar in för att önska dig en trevlig helg!

2012-03-31 @ 02:20:28
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: nano

Fin!! :)

Hur ser din dag ut idag? :)

2012-03-31 @ 11:09:12
URL: http://naano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0