Brun Utan Sol som är bäst i TEST!

Ingen kvinna får någonsin begravas, utan att ha prövat Clarins brun utan sol.
Jag har testat många, allt från Loreal till Dior. Men ingen har varit lika bra som Delicious Self Tanning från Clarins. När man väl börjar smörja in sig vill man inte sluta. Konsistensen är som grädd choklad, med en cocos doft. Krämen är otroligt vårdande. Och med sin vackra gyllene färg, får man en snygg nyans redan från första applikationen. Men slutresultatet är oslagbart! För er som använder brun utan sol, pröva denna.
Jag skojar inte när jag säger att den är bäst i test!
Ni hittar den på Kicks, Åhlens och NELLY





Kommentarer
Postat av: SARAH CARLSTEN

Gud vad fint väder det är idag! Vad ska du hitta på? :)



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

2012-05-25 @ 08:46:59
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/
Postat av: Just Me

Hej! Tack för tipset! Vad kostar den?

Har du provat Spraysun? Vad tycker du om den i såfall? Den tycker jag är väldigt bra, men lite för dyr! Ca 400 kr

2012-05-25 @ 10:39:41
Postat av: Nataly Svarar!

SVAR:

Jaa men den har jag prövat. Gillar ju doften, och att den är färgad i sig. men den är inte lika lätt att få tag på längre.



Men denna är motsarande fast i kräm. Och kostar oxo ca.400kr



Vill du ha budget, tycker jag att du ska pröva Åhlens egna. Fast ha något på händerna, då den färgar av sig på en gång!



//Nataly!

2012-05-27 @ 00:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0