Dagbok 14-Maj. (Dior, nyhetskväll )

Titta här, vilket vackert armband som jag har fått med mig hem. Och jag kan berätta för er att
NYHETSKVÄLLEN hos Dior, va super. Har fått en massa inspiration. och en hel del kunskap.
Jag menar det verkligen när jag säger att man aldrig kan få för mycket kunskap.
Inom skönhetsbranschen är det viktigt att man ständigt uppdaterar sig.
För det kommer nytt hela tiden. Och jag känner mig mättat just nu.
Men tillbax till mitt vackra armband. Ser ni den svarta rosetten som hänger?
Har ni tänkt på att man ofta inom Dior har en sådan. Typ klänningar och parfymer (miss Dior)..
Det var hans grej, han älskade rosetter. Han tyckte att allt skulle ha en rosett. Som ett avslut.
Ganska meningsfullt för en Dior tjej. Det ligger så mycket historia i alla små detaljer.
Men jag tänker inte dela med mig utav det idag. Jag är trött nu, behöver sömn för att klara morgondagen.




Kommentarer
Postat av: e

2012-05-17 @ 20:03:32
Postat av: Emili

jätte vackert armband!

2012-05-17 @ 20:03:47
URL: http://emilispasovskas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0