Direkt bloggar!

Hej tjejer, hur har er dag varit? Själv har jag haft så fullt upp, och jag vet inte riktigt vart jag ska börja.
Just nu ligger jag på min fantastiska soffa. Och njuter utav en vampyr serie. Jag och vampyrer, funkar alldeles utmärkt förstår ni.
Och ni ska veta att jag inte legat och slappat så länge. Kom hem för nån timma sen. Har varit ute i Alvik, på en het nyhetskväll för Lancome, Biotherm och YSL. Händer massor till hösten 2012, kan jag säga.
Imorgon får ni veta mer. Men nu måste jag hoppa i sängs, innan mina ögonlock faller tungt. Och jag Säger god natt med denna bild. Det är nämligen min katt som hatar vatten, men älskar badkar. Hon vill ju att jag ska öppna kranen åt henne... Vilken j---a dubbel moral liksom!!
Men som sagt, god natt ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0