Rätt rouge, välj efter din läppfärg!

Hallå tjejor! Vilket härligt väder.
Jag ska snart ut på en lång promenad, med voven. Sen har jag en hel del saker som jag måste få gjort.
Och självklart hoppas jag på lite tur idag. Jag hoppas att min katt hittar hem eller att jag hittar den.
Men vi får se.
Sen tänkte jag säga att jag lottar fram en vinnare idag,
så någon kommer att få hem den fina Goodiebagen! Men ni andra oroa er inte.
En ny tävling är uppe senast söndag. Och tro det eller ej, denna är kanske till och med lite bättre!
Men jag lämnar er nu, med en bild på mig. Och självklart i en snygg make.
Dessa färger är ganska kalla, och därför har jag valt rosa läppar. I en kall ton, samt liknande rouge.
Tänk på att alltid ta matchande nyans på ditt rouge, som du har på läpparna. För bäst resultat!










Kommentarer
Postat av: Victoria

Hej och hallå! Jag heter Victoria och jag är en glad 19 årig musik älskande tjej med en lite mörkare goth/rock/punk/emo/scene stil, som älskar att blogga!

I min blogg kan du hitta allt från starka åsikter, texter att relatera till, skönlitteratur, Inspiration av olika slag,svar på stora frågor, kläder, galna frisyrer,frisyrer i galna färger, Musik,tävlingar,piercingar och tatueringar.



awesome right? :)

Fotografier kommer också in nu som då på bloggen, och till det har jag lite hjälp av en Pentax K-5 eller min telefon!



Sååå låter det roligt och interesant? följ mej på bloglovin , eller fråga om ett bloglovin byte! båda går lika bra! :)

*kram på dig och ha en jätte fin fortsättning på veckan! :) (och tack för du orkade läsa hela dethär :D meddelandet)



http://jinxedv.blogg.se/?tmp=02210454

Javisst ta en titt!

2012-05-02 @ 21:22:04
URL: http://jinxedv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0